Trendy v marketingu 2

Trendy v marketingu 2

Guerillový marketing

Jedná se o nekonvenční marketingovou kampaň, ve které se firmy snaží dosáhnout maximálního účinku s minimem zdrojů, v některých případech na hranici legálnosti. Využívají k tomu následující techniky:

  • Využití ambientních médií

    Spočívá v umisťování netradičních médií (lidské tělo, velvyslanci značky) do míst, v nichž se soustřeďují ty cílové skupiny, které jsou hůře zasažitelné tradičními médii. Vyznačují se trendem „jít za zákazníkem“ a překvapovat na neobvyklých místech.

  • Ambush marketing

    Parazitování na aktivitách konkurence, které jsou většinou spojeny s nějakou významnou akcí, na níž se zaměřuje pozornost veřejnosti a médií. Nejčastěji se vztahuje k významným sportovním událostem.

V marketingové praxi také pomalu zdomácnělo slovo „buzz“, což znamená vytvoření „šeptandy“ kolem události, výrobku apod. Mnoho metod má také poměrně blízko k virálnímu marketingu. Guerilla PR je metoda používající fingované dopisy čtenářů k získání PR efektu pro vlastní cíle. Marketingoví odborníci nalézají nové možnosti, jak překvapit a zaujmout zákazníky. Proto tento výčet technik, které patří do Guerillového marketingu není jistě konečný, neustále se bude vyvíjet a je nutné tyto trendy sledovat.

Virální marketing

V marketingové praxi také pomalu zdomácnělo slovo „buzz“, což znamená vytvoření „šeptandy“ kolem události, výrobku apod. Mnoho metod má také poměrně blízko k virálnímu marketingu. Guerilla PR je metoda používající fingované dopisy čtenářů k získání PR efektu pro vlastní cíle. Marketingoví odborníci nalézají nové možnosti, jak překvapit a zaujmout zákazníky. Proto tento výčet technik, které patří do Guerillového marketingu není jistě konečný, neustále se bude vyvíjet a je nutné tyto trendy sledovat.


Další články

  • Profesionální koučink jako součást studia

    Profesionální koučink jako součást studia

    Kolikrát jste si řekli: „Dnes si určitě udělám čas na studium…“ „Zítra začnu s tou důležitou prezentací…“ „Tento týden konečně dokončím ten projekt…“ A pak se den za dnem tyto aktivity nenápadně posouvají do budoucna? Pokud se v těchto větách poznáváte, věřte, že v tom nejste sami. Problémy s time managementem jsou jedním z nejčastějších […]

    Přečíst

  • MBA Pharmacy – přizpůsobte si studium podle svých potřeb

    MBA Pharmacy – přizpůsobte si studium podle svých potřeb

    V British Institute of Management rozumíme tomu, že každý student má své unikátní profesní cíle a potřeby. Ať už jste lékárníci, obchodníci nebo působíte v jiném odvětví, naše studijní programy MBA vám umožní přizpůsobit studium vašim ambicím a životnímu stylu. Flexibilita a individualizace Náš přístup ke vzdělávání je založen na maximální flexibilitě: Výběr modulů podle […]

    Přečíst

  • Přecházíme na novou formu výuky

    Přecházíme na novou formu výuky

    S potěšením vás informujeme, že s ohledem na moderní trendy a potřeby dnešní doby naše instituce přechází na distanční výuku s online prvky. Tento krok nám umožní zpřístupnit vzdělání širšímu okruhu studentů a nabídnout vám ještě větší flexibilitu ve vašem studiu. Výhody online výuky: Časová flexibilita – můžete studovat odkudkoliv a přizpůsobit studium svému pracovnímu […]

    Přečíst

    Manažerské vzdělání pro ty, kteří chtějí ve své kariéře udělat další krok.

    © 2017 British Institute of Management s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

    Novinky