Cílem kurzu je seznámit studenty s využitím ekonomických a marketingových zásad při řízení lékárny - rozdělení kompetencí, přidělení zodpovědností za základní sledované oblasti, proškolení zodpovědné osoby a nastavení sledovaných parametrů.
Výdejní činnost - možnosti navýšení obratu, kvalifikované poradenství, možnost komunikace a ovlivnění pacienta, odborný příprodej, možnosti samoléčby; vliv na hodnotu průměrného nákupního košíku, vyhledávání pacientů vyžadujících selektivní dispenzaci.
Zásobovací činnost - objednávání, příjem, zásoby.
Marketing a merchandising lékárny - vystavení produktů dle plánogramů, slevové akce a letákové kampaně.
Personální oblast.
Ekonomika lékárny - základní statistiky pro řízení a kontrolu lékárny (obrat a hrubý výnos, sklad, zákazníci a prodej, lékárna, personál, čas).
Manažerské vzdělání pro ty, kteří chtějí ve své kariéře udělat další krok.